Экзамены, тесты? Не все их любят, но учителям приходится к ним готовить детей. Как оценить устный ответ ученика? Как дать грамотную оценку письменной работе? Как правильно составить тесты, при необходимости?
Brendan McEvoy Преподаватель Global School, native English speaker
Окончил Middlesex University with a degree in Teaching English as a Foreign language;
Действующий CELTA тьютор;
Провел более 50 CELTA курсов по всему миру;
Имеет сертификат Cambridge ESOL DELTA by International House London;
Является тренером Trinity TESOL и экзаменатором IELTS.
Окончил Middlesex University with a degree in Teaching English as a Foreign language;
Действующий CELTA тьютор;
Провел более 50 CELTA курсов по всему миру;
Имеет сертификат Cambridge ESOL DELTA by International House London;
Является тренером Trinity TESOL и экзаменатором IELTS.
Окончил Middlesex University with a degree in Teaching English as a Foreign language;
Действующий CELTA тьютор;
Провел более 50 CELTA курсов по всему миру;
Имеет сертификат Cambridge ESOL DELTA by International House London;
Является тренером Trinity TESOL и экзаменатором IELTS.
Окончил Middlesex University with a degree in Teaching English as a Foreign language;
Действующий CELTA тьютор;
Провел более 50 CELTA курсов по всему миру;
Имеет сертификат Cambridge ESOL DELTA by International House London;
Является тренером Trinity TESOL и экзаменатором IELTS.
На тренинге мы обсудим
we will
look at factors that make exam classes different and consider teaching and learning implications.
look at a variety of speaking exam tasks and examine the teaching tips and strategies to enable students to succeed.
look at a variety of writing exam tasks and examine the teaching tips and strategies to enable students to succeed.
take a look at the most common routes for students to study overseas and how best to prepare them.
be invited to share their experiences and problems with exam classes. As a group, we will discuss how best to overcome these common problems.
experience lessons using a variety of different approaches. Attendees will then teach a system or skill using the approach of their choice.
The Training Programme
August 21 - 23
Day 1,August 21
9.00-9.30 Registration 9.30-11.30 Session 1. Difference between teaching exam class and general English 11.30-11.45 Coffee Break 11.45 - 13.45 Session 2.How to teach speaking for exams. 13.45 - 15.00 Lunch break 15.00 – 17.00 Session 3.How to teach writing for exams.
Day 2,August 22
9.00-11.00 Session 4. Preparing students for overseas studying. 11.00-11.15 Coffee Break 11.15 - 13.15 Session 5. Trouble shooting- common problems with exams. 13.15 - 14.30 Lunch break 14.30 – 16.00 Session 6. Creating a test. 16.00-16.15 Coffee Break 16.15-17.15 Session 7. Review session.